Мета: створення умов для підвищення мотивації до
вивчення шкільного предмета інформатики, сприяння формуванню інформаційної
культури, логічного мислення, колективної творчої активності; формування в
учнів уміння працювати в команді; розвиток пам'яті, уважності, здатності до
взаємодії та творчих здібностей дітей, швидкості реакції в неординарних
ситуаціях; вміння гідно вести суперечку, виховання волі до перемоги та поваги
до суперника.
Завдання квесту: за допомогою різнопланових завдань мотивувати
дітей до розвитку навчально-пізнавальної активності та встановити
міжпредметні зв’язки між інформатикою та іншими предметами (іноземна
мова, українська мова, математика, фізична культура).
Очікувані
результати:
· Збільшення
активності та рухливості учнів.
· Мотивація
до вивчення теорії з предмету.
·Формування
навичок «командної гри» у процесі спільної діяльності.
· Підвищення
загальної культури учнів.
·Розвиток
логічного мислення, пам’яті, уваги, уяви, спостережливості, ІКТ-вмінь підвищить
загальний рівень розвиненості школярів.
Спрямованість: учні
2-11 класів.
Три вікові категорії
учасників:
·
учень (учениця)
2-4 класу або команда з двох – трьох учнів;
·
учень (учениця)
5-8 класу або команда з двох – трьох учнів;
·
учень (учениця)
9-11 класу або команда з двох – трьох учнів.
Обладнання: смартфон
з підключеним інтернетом, встановлений
у смартфон додаток для зчитування QR-кодів.
Час та місце старту: 05 березня 2018 року, 8:30, кабінет інформатики Ніжинської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ст. №9.
Тривалість: з
05 березня по 15 березня 2018 року.
Нагородження: переможці
будуть нагороджені грамотами, призами та оцінками з інформатики.
Права
та обов’язки гравців квесту
Гравці
квесту мають право:
- отримувати завдання та вирішувати їх (відповідати на запитання);
- змагатися разом зі своєю командою підтримуючи один одного;
- поважати членів квесту;
- підпорядковуватись рішенню організаторів та помічників квесту;
Гравці
зобов’язані:
- коректно вести себе по відношенню до інших учасників;
- повідомити організатора про своє рішення припинити участь в грі, якщо таке рішення було прийняте;
- виконувати завдання способами, які не загрожують життю чи здоров’ю гравців, інших осіб;
- розв’язувати завдання виключно у наперед сформованому складі;
- уникати суперників при проходження маршруту, так як це може допомогти супернику у вирішенні завдання;
- повідомляти організатора про виникнення проблемних ситуацій, що не пов’язані з проходженням маршруту, під час гри;
Під час
проходження маршруту заборонено:
- порушувати правила гри;
- обмінюватись завданнями між учасниками квесту;
- навмисно нищити, руйнувати, погіршувати доступ для інших учасників чи команд, переміщувати підказки на локаціях;
- розділятись з учасниками команди під час маршуруту.
За порушення правил учасники будуть дискваліфіковані.
Хід гри-квесту
На кожній локації відповідальні вчителі видають конверти із завданнями.
Квест містить чотири локації.
Перша локація (термін: 05 березня - 06 березня 23.55)
Друга локація (термін: 07 березня - 11 березня 23.55)
Третя локація (термін: 12 березня - 13 березня 23.55)
Четверта локація (термін: 14 березня - 15 березня 23.55)
16 березня - підведення підсумків та оголошення результатів.
Після 23.55 роботи не оцінюватимуться. Перед кожною наступною локацією буде оголошено список учасників, які допущені до наступного етапу.
Усі бажаючі прийняти участь у квесті повинні 05 березня до 11.30 зареєструватися та отримати маршрутний лист у Сердюк Алли Анатоліївни.
Коментарі
Дописати коментар